چکامه های سوررئال

شعر سوررئال و سپید

چکامه های سوررئال

شعر سوررئال و سپید

* کفاره




خورده ام به صراحتِ یک غُربت!

ساتگین بگردانید...

تا چه نثار می کنند؟


           




۹۷٫۱۰٫۲۱


* کاغذ سفید (سوررئال)



قهقهه ٔ برگ ها در نسیم 

تو را درمان می کند

روی سفید ترین کاغذ 

جمع دقیق دلت را بخوان 

این هم نسخه ات...

خطّ و رنگ و نمِ باران 

یک پرنده متافیزیک هم نوش جانت !


۹۶٫۳٫۲۵
نگاره اثر:ونگوگ
 

* سُرب (آزاد)


همه چیز از سکوت تو آرام است
جهان به تو می کوبد
نه تفنگ
با کلماتی دود مانند
مثل " ثورو" خودم را تبعید کرده ام
من تنهایم
به یاد چشمان تو می افتم
مرا به پناهت ببر
با صدای هوچ هوچ سکوت!


۹۷٫۱۰٫۳

* قدیس (سپید)



امتیاز ی بی همتا ست

آسمانم صاف

لبم شیرین

گوشتم نرم

آری...

من غول فضیلــــــتم !

می چکد قطره قطره به ضرب آهنگی ظریف شعرم 

در ژرفنای بیکران سرشارِ ایمانت اغواگرم 

انکار کن مرا

انکار کن 

من قدیسی شرمسارم !



۱۳۹۳/۶/۲۰

*منگِ خاک (سوررئال)



ماه که لاغر است بالا می رود
پایین که می آید پول برق می دهد
زیبایی عزرائیل آغوش مرگ است
خلّاق در آزار خود...
جای دیگری واژه به واژه تقلّا می کنم


۹۷٫۱۰٫۹

* بوف ( شعر سپید)



پاشیده  دَرهم

آشفته بی نظم

کوتاه و بی ارج

دلم را قانع مکن

بیزاری از هرچه هست

با یک آسمان اَذان

مجهولِ ماندن است!

یک تِکّه خونِ داغ

برای توی واژه ها

با تیغ های نازک و بلند 

گوریده تا هُرْمِ استخوان

از هرآتشی...

 پ ری ش ان نمی شوم !


 ۹۶٫۶٫۲۹


* مریخی (سوررئال)




 من یک زنبور فضایی ام
مثل قاصدک...
پیراهنت را سوزن می زنم
ناگهان شیشه می شوم و هاااااا
و لبان تو مغناطیس من است


۹۷٫۱٫۱۱



*هوای خاک (سوررئال)


 بالاخره درک کردم که مرده ام
کسوفی در کار نیست...
بد خطّ و عجول مرا نوشته اند!






۹۷٫۱۰٫۳